Michal Semín

Článek v Lidových novinách >

Veřejní činitelé, kteří podporují homosexuální životní styl, jednají proti zájmům společnosti.

Sledování pornografického kanálu Man X, travesti show se sexy průvodcem, gay rychlo seznamka, kožená zóna, slibující „úchyláky“ a fetišisty, mega pánský striptýz, „rozjetá party, která polibkem na rty nekončí“, a abychom byli politicky „in“, tak i Romské teplo. To vše a mnoho jiného, včetně závěrečného demonstračního pochodu Prahou, nabízí program festivalu Prague Pride, který se opět po roce odehrává v barech a ulicích našeho hlavního města. Zatímco se pořadatelé v médiích tváří, jako by šlo o ušlechtilou zábavu po odpovědném rodinném životě toužících homosexuálů a leseb, ve skutečnosti se jedná o jeden velký mejdan, který „polibkem na rty“, jak jsme ujišťováni, opravdu neskončí.

Nu což, mezi heterosexuály je té chlípnosti a perverzity také požehnaně, nakonec není až tak důležité, kdo si to s kým po rychlo seznamce v jednom z mnoha pražských bordelů alias barů rozdá. Na celé věci je pikantní něco zcela jiného – tento homoerotický festival opět získal záštitu primátora Svobody, aspirujícího na kariérní růst v údajně konzervativní ODS. A vedení strany i její známé osobnosti k tomuto skandálu mlčí. Podporu Prague Pride též vyjádřila, vedle firmy Primeros, jíž pořádáním podobných akcí utěšeně roste zisk, i velvyslanectví USA, Nizozemska a Izraele.

U těch prvních dvou to nepřekvapí – Obamova administrativa je známá svým levičáckým kulturním imperialismem a Nizozemsko patří mezi státy, v nichž pokrok došel tak daleko, že tu ke sňatku lze přistoupit i se sebou samým. Podpora festivalu však poněkud zaráží u Jeho Excelence Levyho, jenž jistě již v dětství slýchával příběh z tóry o jednom městě, v němž se po jistý čas pořádala Sodoma Pride, načež po něm zbyla pouhá sůl na březích Mrtvého moře. Akce, jež ve svém důsledku může přispět i k dalšímu šíření pohlavních chorob, má za svého hlavního mediálního partnera veřejnoprávní Českou televizi. Očekávám od ní, že výše uvedené akce bude vysílat v přímém přenosu, už kvůli těm menšinám, jež nemají přístup k placeným pornografickým kanálům.

Beranidlo k revoluční změně

Věc je to ale příliš vážná na to, aby k její analýze stačila pouhá ironie. Politické a mediální zázemí poskytnuté této akci je důkazem toho, že zde nejde o pouhý mejdan osob s proti přirozeným sexuálním apetitem.

V rok staré diskusi o Prague Pride uvedl Václav Klaus v život slovo, pro něž byl svými odpůrci posmíván, ale jež ukazuje na pravou podstatu problému. Tím slovem je, jak známo, homosexualismus. Homosexualista se od řadového homosexuála liší tím, že homosexuálem často vůbec není. Znám lidi s homosexuálními sklony, kteří s akcemi typu Prague Pride nesouhlasí, neboť i oni si uvědomují, že intimní oblast lidského života nepatří na veřejnost. A že nemá být, alespoň u valné většiny z nás, předmětem hrdosti. Homosexualista je ideolog, kterému homosexualita slouží jako beranidlo k celkové revoluční přeměně společnosti, vyžadující odstranění přirozených a ustálených norem lidského soužití. Homosexualismus je součástí politického projektu, kterým kulturní a společenská levice nahradila neúspěšné dílo klasického marxismu, až příliš soustředěného na sociální transformaci prováděnou hospodářskými prostředky. Do tohoto neomarxistického projektu patří vedle podpory „gay agendy“ i selektivní podpora jiných menšin, multikulturalismus, ideologie genderu či environmentalismus, bojující za práva zvířat a omezení populačního růstu. Proto v Pochodu homosexuální hrdosti opět uvidíme aktivisty Antify, ProAltu, Strany zelených a podobných extremistických uskupení.

Jednou z největších překážek k této zásadní přeměně společnosti je klasická rodina, založená na celoživotním a po všech stránkách plodném manželském svazku dvou osob nestejného pohlaví. Její postupná demontáž, spojená s přetržením mezigeneračních vazeb a zabráněním předávání moudrosti a rozumných návyků předků, úspěch takové revoluce značně usnadňuje. Jedním z nejúčinnějších prostředků, jak postavení rodiny ve společnosti oslabit, je svévolná změna její definice. A kdo se tomu postaví, toho přejede parní válec politické korektnosti a antidiskriminačního zákonodárství.

Legitimizace homosexuálního životního stylu má zastřít skutečnost, že ze soužití osob stejného pohlaví rodina vzniknout nemůže. Proto si také nezaslouží žádného uznání ze strany státu, neboť společenské výsady, jež požívá manželství, neplynou z uznání hodnoty citového pouta, nýbrž z důvodu jeho potence k předávání života, jímž je zajišťována budoucnost dané národní či státní společnosti. Veřejní činitelé, kteří homosexuální životní styl podporují a staví jej na roveň manželství, tedy jednají proti základním zájmům společnosti, jíž mají sloužit. Hanba jim.

Komentáře: 23 - k článku Lesk a bída homosexualismu

  1. Pan Contras napsal:

    Nešlo by to doprovázet jinými obrázky, než různými sviňačinkami? Tím narážím i na předchozí článek na toto růžovoučké téma. Je to hnus se na to dívat.

  2. Admin napsal:

    Obraz v článku: Nicolas Antoine Taunay – Vítězství gilotiny.
    Ve větším rozlišení: http://www.oceansbridge.com/pa.....lotine.jpg

  3. Pan Contras napsal:

    Proti gilotině nemám námitek.

  4. Admin napsal:

    Pan Contras: Souhlasím, že je to hnusné. Ilustrace měly vtáhnout čtenáře, kterému chybí imaginace, trochu více do tématu. Pochopitelně jsme nešli přes jistou hranici.
    Zároveň si myslím, že nyní je již tento web takovými obrázky saturován. Pokud bude něco dalšího k růžovoučkému tématu, budeme to ladit zase jinak.
    (příspěvek č. 2 jsem přidal nezávisle na Vašem prvním)

  5. Tomáš Navrátil napsal:

    Podle mne jsou obrázky vhodně alarmující (něco jako zvětšené fotografie usmrcených nenarozených dětí). Zavírání očí před realitou a schovávání se do ulit před ní nás nespasí. Je třeba mnoho postů, modliteb a řádného katolického života podle Desatera s pomocí svátostí k usmíření Boha a k obnově celé společnosti.

  6. Hamish napsal:

    Pane Navrátile, dovolím si nesouhlasit s vaší sentencí. Vše je otázkou meze, hranice – tady byla, dle mého, překročena.
    Pornografické obrázky také nevystavujeme – podle vaší teorie bychom měli, protože zavírat oči před nimi není v pořádku.
    Poslední vaše věta je jistě pravdivá. Kdo ví proč, přijde mi zde jako fráze. Chybí mi skutky, skutky které jasně deklarují náš postoj k sodomii.

  7. Admin napsal:

    Jiste je to otazka miry. V tomto pripade bylo snahou jit do krajnosti prijatelne pro tyto stranky. Vase poznamky jsou jiste uzitecnou zpetnou vazbou. Zalezi mj. take na tom, s cim tu svoji miru konfrontujete, prip. od ceho ji odvozujete (problematika internetu jako takoveho, pripadne nutna provazanost na mainstreamove weby a jejich miru unosnosti). Je take mozne poukazat na rezervy ve vyjadreni p. Navratila, nedelal bych to vsak konfrontacne – kazdy asi odtusi, ze by to nevedl do krajnosti k zavaznemu pohorseni, pouze se chce vymezit vuci precitlivelosti. Zpet tedy otazka miry.

  8. Felix napsal:

    No to je zase rozruchu kvůli nemravnosti. Mě to nijak zvlášť nezajímá, považuji to za zakonitý, nevyhnutelný vývoj demokracie ke zkáze. Ať demokrati protestují, když si myslí, že demokracie může vést k něčemu méně špatnému. Já demokrat nejsem. Řešit tyto věci je záležitostí vladaře. Proč bych měl vladařovi říkat, co má dělat? On se mě na nic neptá. K volbám už nechodím, protože ty patří k demokracii (nebo k jejímu předstírání). Když mě k tomu donutí, budu vhazovat bílý lístek. Akorát Karase budu volit, protože je to kamarád a myslí si, že to má nějakou cenu. Vladař nemá být volen lidem,, ale má ho jmenovat církev. Církev to nedělá, už moc staletí, nevím proč. Je to její záležitost, její odpovědnost. Až ji začnou pronásledovat, budu ji bránit, avšak s uvážením toho, že tuto svou z předních povinností neplnila. Přece vladař má na starosti i veřejnou mravnost, ne?

  9. Tomáš Navrátil napsal:

    Předpokládal jsem zdravý rozum a zdravý úsudek bez zbytečného předpojatého extrémismu, který zde použil pan Valenta. Jinak bych tu „rezervu“ určitě vyplnil informací, že je potřeba zachovat rozumnou hranici, aby nedošlo k propagaci porna. Myslím,že se s adminem shodneme, že zde je ta hranice poměrně dost tenká, ale ještě nepřekročena.

  10. Tomáš Navrátil napsal:

    8: Felixi, pokud patříte do Církve, je ta Vaše otázka i na Vás. Tedy – proč Vámi jmenované neděláte, resp. neděláte alespoň to, co můžete? Můžete přece tento problém napsat mons. Dukovi, jak Vám zde bylo již jednou doporučeno. Proč to tedy neuděláte?

  11. Pan Contras napsal:

    A to máte ze své hlavy to o tom extremismu pana Valenty, nebo nějaká rada jedinečně moudrých?

  12. Tomáš Navrátil napsal:

    Pane Constrasi, nerozumím Vaší otázce.

  13. Tomáš Navrátil napsal:

    Omlouvám překlep: *Contrasi*

  14. Hamish napsal:

    Děkuji adminovi, že konfrontační tón vytýká oboum stranám stejně. Není nad arbitra nad věcí, že.
    Pane Navrátile, i vám díky. Opět jste dokázal, co jste dokázal.

  15. Hamish napsal:

    Mimochodem, pane Navrátile, 18. se na vás budu nesmírně těšit v Praze při protestu normální lidí. Pro tak vzorného katolíka, jakým jste vy, je účast povinností!

  16. Tomáš Navrátil napsal:

    Pane Valento, měl byste možná, spíše než mne, napadnout za ty obrázky pana Semína. Nevím, co jsem Vám dokázal já, Vy mi dokazujete, že na p. Semína si troufáte jen zprostředkovaně přes moji osobu, ač dávno nejsem ve věku Vašich spolužáků. Pro takového katolíka, jako Vy, je ale úcta ke starším lidem povinností.

  17. Pan Contras napsal:

    Žijeme v absurdním světě a já mám chuť začít psát absurdní divadlo. Témata se jen hrnou a toto léto jest věru rozmarné.

    Nahoře obrázek polonahého devianta pod ním sv. Filomena, a kousek vedle sv. Alfons, který byl na toto téma echt háklivý. Podobně absurdní, jako ženská minisukni se šátkem či závojem na hlavě, takové je občas po Praze vidět.

  18. Tomáš Navrátil napsal:

    V Absurdistánu žijeme už nejméně několik století, pane Contrasi, pokud počítám neochotu lidí dodržovat Boží Desatero. A – promiňte mi tu osobní poznámku – zatímco tu víceméně prázdně polemizujete o různorodosti obsahu portálu ISJ a o teorii psaní vlastních článků o absurditě, jiní už o absurditách dávno na internetu píší. A nebo se věnují pro křesťanství i dalším užitečným věcem. Není to absurdní?

  19. Felix napsal:

    10: Dyk to přece víte: Nejsem aktivní laik, mně jsou aktivní laici protivní. Protože jsou v růuné míře eo ipso načichlí demokracií, a ta mi je protivná. A navíc si to mnozí neuvědomují, tedy jsou navíc i takhle hloupí. A k tomu: budu se ptát nějakého preláta, proč Církev zničila svou nauku o dvou mečích? Dyk ji vlastně už ani nikdo nezná. Vyskytlo se tady slovo absurd-istán … Nemyslete si, řvaní zvrhlých trenkáčů po ulicích je je začátek. Dnes čtu že v USA mají takhle zvrhlou generálku. Rozumějte – babuchlapa který-která velí armádě. A vladařův poradce Vám bude do ksichtu tvrdit, že Pentagon je nejpravicovější síla na zeměkouli. Absurdistán hadra. Bohnice hadra.

  20. Tomáš Navrátil napsal:

    19. Pláčete dobře. Ale na špatném hrobě.

  21. Felix napsal:

    20. Snad vtipný, ale vždyť jste se mě ptal a vždyť jste dával takový návrh; jen jsem Vám odpověděl. Už potřetí jsem si tu všiml Vašeho nepozorného čtení.

  22. Tomáš Navrátil napsal:

    21. Pletete si pojmy s dojmy a humor s konstatováním – pláčete na ISJ, jak Církev povolila pochod homosexuálů (o čemž těžce pochybuji) a odmítáte napsat dopis mons. Dukovi, abyste se ujistil, jestli tomu tak je nebo není. Děláte si tak z internetu (konkrétně z portálu ISJ) žumpu, do které se domníváte, že můžete navalovat jakýkoli slovní průjem, aniž se ptáte, zda to někomu vadí nebo ne. To je ovšem poměrně dost silně sobecké jednání, víte? Proč si vlastně neuděláte vlastní blog s vlastními články, úvahami a žvatlavým učitelským poučováním dospělých lidí? Založení blogu trvá několik minut. Určitě o polovinu méně, než zde vyplníte počtářskou antispamovou ochranu.

  23. Felix napsal:

    Tak je to vždycky: K výběru vladaře mlčí (každý normální člověk ví dopředu, co bude vladař zač), až vladař začne jednat, vyjadřují znepokojení: http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=16919 Takže každý normální člověk se musí ptát: Tito to nevěděli dopředu? Kam se u těchto poděla ctnost prozíravosti? To je až neuvěřitelné – nebo znepokojení jen hrají? Tomu nelze rozumět.